راه های شناسایی موکت های پالاز

پالاز برای آنکه خیال شما را از اصالت محصولات خریداری شده آسوده کند، راه های متعددی پیش روی شما قرار داده است.متاسفانه برخی شرکت ها با رقابت ناسالم به جای تمرکز بر توسعه ی محصول خود؛ کپی برداری از نام و طرح های گروه پالاز را دنبال می کنند. به همین خاطر قصد داریم شناسه های اصل بودن محصولات پالاز را به شما معرفی کنیم.

همچنین لیبل هایی نیز طراحی شده اند که روی آن مشخصات کامل موکت شامل نام، کد محصول، رنگ، نوع نخ بافته شده، جنس پوشش پشت، ابعاد، متراژ و تصویر بارکد ثبت شده است. این لیبل ها به تمام موکت های پالاز ضمیمه شده است و علاوه بر آن که اطلاعات کاملی راجع به محصول خریداری شده در اختیار شما قرار می دهد، به شما در تشخیص محصولات اصلی کمک می کند.

در پایان پروسه ی تولید، تمام طاقه های موکت پالاز با سلفون هایی که روی آن لوگو، نام پالاز و علامت استاندارد چاپ شده است؛ پوشانده و عرضه می شود. بنابراین این نوع بسته بندی نیز می تواند هنگام خرید توجه شما را به خود جلب کند و ملاکی برای تشخیص محصولات اصل در اختیار شما قرار دهد.

“شماره سریال ۱۶ رقمی” چاپ شده در پشت موکت های پالاز یکی از عوامل نشان دهنده ی اصل بودن محصولات پالاز است که علاوه بر نمایش تمایز محصولات، درگاهی برای شرکت در جشنواره ها و دریافت بازخورد نظرات مرتبط با محصول نیز می باشد.

در کنار همه ی مطالب ذکر شده، شما می توانید به طور مستقیم با شماره ۸۹۲۳-۰۲۱ داخلی ۵۰۱، تماس حاصل فرمایید و با ذکر مشخصات محصول خریداری شده نسبت به اصالت آن مطمئن شوید. ما برای آن که رضایت و اطمینان خاطر شما را فراهم کنیم همیشه پاسخگوی پرسش های شما خواهیم بود.

خرید مستقیم از شعب خانه ی پالاز و شبکه ی گسترده ی نمایندگان فروش نیز زمینه ی خرید مطمئن تری را برای شما فراهم می کند.

از شما درخواست داریم هنگام خرید به نکات بیان شده توجه فرمایید تا محصولات اصلی و با کیفیتی که همیشه از پالاز سراغ داشته اید را تهیه نمایید.