انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای راهرو

اگر تصمیم دارید فضای راهروها را با استفاده از کاغذ دیواری بپوشانید، بدانید که برخلاف تصور همه، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. راهروها به طور معمول به غیر از زمانی که بین دو فضا در حرکت هستید، مورد استفاده قرار نمی گیرند. این گونه فضاها با این که شاید در معرض توجه نباشند، نیازمند طراحی هوشمندانه هستند تا یکنواخت و خسته کننده به نظر نرسند.

پس زمینه روشن انتخاب کنید

راهرو جایی نیست که بتوان دیوارهای دو طرف آن را به دست یک رنگ تیره سپرد. معمولا راهروها منبع نور قوی ندارند و از آن جا که اصولا طویل و کشیده هستند، احتمالا انتخاب کاغذ دیواری آن ها از میان رنگ های تیره به بدترین اشتباه شما بدل خواهد شد. سعی داشته باشید یک پس زمینه روشن برای کاغذ دیواری مد نظر داشته باشید و در صورت لزوم، طرح ها را تیره تر انتخاب کنید.

یک طرح جذاب در انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو پیاده کنید

اگر نمی خواهید با هر بار گذر کردن از یک راهرو از خسته کننده بودن فضای آن به ستوه آمده و احساس بدی پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم یک حرکت جالب انجام دهید. راهروها فضای زیادی برای قرار دادن اشیای دکوری ندارند و از این رو دست شما را تا حدی زیادی بسته نگه می دارند، اما هیچ چیز نمی تواند جلوی حضور یک کاغذ دیواری خوش آب و رنگ را در فضای راهروی مورد نظر شما بگیرد. یک طرح جذاب و متفاوت می تواند حال و هوای راهروی خسته کننده تان را کاملا عوض کرده و محیط آن را بسیار زیباتر جلوه دهد.

شجاعانه تصمیم گیری کنید

هیچ لزومی ندارد که قوانین سفت و سخت نصب کاغذ دیواری در سایر فضاها را در مورد راهروها نیز مد نظر داشته باشید. راهروها به غیر از زمانی که قرار است از آن ها عبور کنید، عملکرد دیگری ندارند. همین عملکرد محدود و خلاصه آن ها به شما این امکان را می دهد که در انتخاب کاغذ دیواری برای آن ها کمی شهامت به خرج دهید. این یعنی شما می توانید طرحی از کاغذ دیواری را که به هیچ وجه برای یک فضای دیگر مناسب نمی بینید به سادگی در راهروها به کار برده و نتیجه جالبی بگیرید.

سه بعدی ها را امتحان کنید

کاغذ دیواری های سه بعدی از جمله جالب ترین گزینه های جدیدی هستند که دکوراسیون مدرن به خود دیده است. این کاغذ دیواری ها با این که سطح کاملا مسطحی دارند، طوری به نظر می رسند که انگار احجام فرو رفته یا بیرون زده را به نمایش گذاشته اند. نگاه کردن به این کاغذ دیواری ها اصلا خسته کننده نیست و این همان چیزی است که شما برای دکوراسیون راهروها نیاز دارید. با استفاده از یک کاغذ دیواری سه بعدی می توانید دیوارهای یکنواخت راهروی مورد نظر خود را بسیار متفاوت از آن چه هستند، به نمایش بگذارید.

در انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو از پوستر ها کمک بگیرید

از جمله انتخاب های دیگری که شما برای پوشاندن دیوارهای راهروی مد نظر خود دارید، استفاده از کاغذ دیواری پوستری است. کاغذ دیواری های پوستری نیز جزو جدیدترین انواع به شمار می روند و تنوع طرح آن ها به قدری زیاد است که مطمئنا می توانید گزینه دلخواه خود را از میان آن ها پیدا کنید. این کاغذ دیواری ها می توانند تصویر یک منظره را روی دیوارهای راهرو به نمایش بگذارند. با انتخاب یک تصویر زیبا و مهیج برای فضای یکنواختی مثل محیط راهرو می توانید دکور فضا را به طرز خارق العاده ای متفاوت جلوه دهید.

pooyano.com