پوستر دیواری سه بعدی: طبیعت را به داخل اتاق خود بیاورید.

پوستر دیواری سه بعدی: طبیعت را به داخل اتاق خود بیاورید.

اگر به دنبال راهی برای تغییر دادن اتاق خود هستید حتما گزینه پوستر دیواری سه بعدی را در نظر بگیرید.

پوسترهای دیواری سه بعدی برای کسانی که می خواهند جلوه ویژه ای به اتاق خود ببخشند انتخاب بسیار مناسبی است. این کاغذ دیواری ها توجه هرکسی را که داخل اتاق شود جلب خواهند کرد. طرح های مختلف و متنوعی برای پوسترهای سه بعدی وجود دارد اما پوسترهایی با طرح و نقش طبیعت و مناظر طبیعی مورد توجه ویژه ای قرار گرفته اند.

کاغذ دیواری های الهام گرفته از طبیعت در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای آوردن مناظر طبیعی به اتاق شماست. این پوسترهای دیواری سه بعدی با کیفیت بی نظیری که در چاپ عکس دارند مناظر خیره کننده ای را روی دیوارهای شما خواهند آورد.

پوستر دیواری سه بعدی با طرح جنگل

جنگل یکی از مناظر طبیعی است که نگاه کردن به آن می تواند شما را آرام کند. اگر پوستری با طرح جنگل بر روی یکی از دیوارهای خود داشته باشید به فضای اتاق شما آرامش هدیه خواهد کرد. با نور آفتابی که از لابه لای شاخه های درختان در این پوستر دیواری سه بعدی تابیده نور و روشنی را به اتاق خود دعوت کنید.

اگر این پوستر دیواری سه بعدی را در اتاق پذیرایی خود نصب کنید و رنگ هایی همچون سبز، کرم، و قهوه ای را برای بقیه المان های موجود در اتاق در نظر بگیرید، اتاق شما تداعی بخش یک جنگل خواهد بود.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستری با طرح اقیانوس

با نصب این پوستر دیواری سه بعدی در اتاقتان حس و حال تعطیلات و کنار ساحل را به خانه خود بیاورید. این کاغذ دیواری با غروب آفتابی به رنگ صورتی روشن در انتهای عکس، و آبی ملایم اقیانوس، آرامش را به اتاق شما خواهد آورد.

کف چوبی ای که شبیه راهروی چوبی داخل عکس باشد هارمونی ویژه ای به اتاق خواهد داد. می توانید این هارمونی را با مبلمانی با رنگ سفید و تعدادی گیاه درون اتاق کامل کنید.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستری با طرح آبشار

با این پوستر دیواری که طرحی از جنگل و آبشار را یکجا دارد با طبیعت یکی شوید. اگر به دنبال این هستید که فضایی ساکت و آرام در اتاق خود پدید آورید این پوستر دیواری گزینه ایده آلی برای شماست. با طراحی و چیدمانی مینیمالیستی برای بقیه المان های داخل اتاق، به این پوستر اجازه دهید تا به اتاق شما جلوه دهد.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری با طرحی از آسمان

اگر در اتاق خود به اندازه کافی پنجره ندارید و شاهد منظره ای زیبا نیستید به این پوستر دیواری  برای دیوار اتاقتان فکر کنید. این پوستر با سبکی رومی با نمایش دادن آسمانی زیبا و تصویری از دریا در پایین حس گرما و صمیمیت را به اتاق شما خواهد آورد.

در هر اتاقی که این پوستر را نصب کنید، چه در اتاق پذیرایی و چه در حمام، حتما از منظره پیش روی خود لذت خواهید برد.

پوستر دیواری سه بعدی