چگونه بهترین کاغذ دیواری را برای دیوار های منزل انتخاب کنیم؟

امروزه پوشش دیوارهای منزل با کاغذ دیواری در طراحی داخلی به طور روزافزونی بیشتر می شود. کاغذ دیواری ها با طرح ها و رنگ های متنوع و شیک میتوانند با استفاده مناسب در دکوراسیون منزل، محیطی زیبا و دلنشین ایجاد کنند. انتخاب زیباترین و بهترین کاغذ دیواری برای دیوار های منزل نیاز به تعیین سبک مشخص دکوراسیون دارد. اگر شما نحوه ی استفاده از الگوها و طرح های بصری متفاوت را در خانه خود بدانید، میتوانید سبک و شخصیت را که بر احساس ما در خانه تاثیر میگذارد، در محیط داخلی وارد کنید. از این رو انتخاب مناسب ترین و بهترین کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل شما نیاز به دقت و توجه خاصی دارد.

برای انتخاب بهترین کاغذ دیواری، سبک اتاق را در نظر بگیرید

کاغذ دیواری ها به عنوان عناصر تزیینی میتوانند خانه هایمان را نیز تعریف کنند. بنابراین اگر شما حالت عاشقانه را در اتاق دوست دارید، طرح های گلدار و ظریف با خطوط زیبا در رنگ های خنثی و روشن را امتحان کنید. اگر نشانه هایی از طبیعت را دوست دارید، طراحی ارگانیک با بافت های متفاوت و درخشان، باعث ایجاد احساس راحتی در منزل می شود. اگر سبک مدرن را ترجیح می دهید، هندسه ای جسورانه با لهجه های براق و فلزی در نظر بگیرید. اگر میخواهید دکوراسیون سنتی در دیوار بکار ببرید، طرح های های پیچیده و راه راه، که کاملا با مبلمان و تزئینات سنتی هماهنگ شده است، را بررسی کنید.

تعیین احساس از طریق سبک، رنگ و الگوی کاغذ دیواری ممکن است. بنابراین، باید ویژگی های لازم برای گزینش بهترین کاغذ دیواری خانه مان بدانیم. اگر برای اولین باراز کاغذ دیواری استفاده می کنید، از طرح های بسیار کوچک جلوگیری کنید. زیرا این طرح ها می توانند در صورت تکرار پیچیده شوند. شما حتی میتوانید از کاغذ دیواری در سقف نیز استفاده کنید. به این صورت با طرح و رنگ سایه های کلاسیک، به راحتی می توانید یک اثر سقفی ویکتوریایی را به دست آورید.

نحوه استفاده از کاغذ دیواری به مناسب ترین شکل دردیوارهای اتاق

تزئین دیوارهای خانه مان میتواند متفاوت باشد. مطمئنا همه سبک ها به یک شیوه کار نمی کنند. اگر شما می خواهید تمام چهار دیوار را در اتاق پوشش دهید، یک طراحی کلاسیک و ساده که به صورت افقی روی همه چهار دیوار نصب شده است انتخاب کنید. طرح های بزرگ و ساده، یک اتاق را شلوغ جلوه نخواهند داد، اما پیچ و تاب های معمول، را اضافه خواهد کرد. برای پوشش تنها یک دیوار از اتاق، الگوی برجسته و پررنگ را برای ایجاد نقطه ی تمرکز در پشت مبل یا تخت اتاق انتخاب کنید. بهترین کاغذ دیواری برای این نقاط تصاویر زمینه با طرح های براق خواهد بود.