افتتاح یازدهمین خانه پالاز، با شعبه شریعتی رقم خورد

گروه صنعتی پالاز بیش از ۲ سال است تحت سیستم فروشگاهی یکپارچه و مدرن، محصولات موکت، کاغذدیواری و لمینیت را در شعب ” خانه پالاز” عرضه می‌کند تا تجربه خرید متفاوت را برای مخاطبان محصولات خود به وجود آورد. خانه پالاز، نه‌تنها با ارائه متفاوت محصولات، زمینه خرید آسان‌تر برای مصرف‌کنندگان را فراهم کرده است بلکه استاندارد تازه‌ای را در عرضه محصولات دکوراسیون داخلی ارائه می‌دهد.

خانه پالاز شریعتی، یازدهمین و جدیدترین شعبه خانه پالاز،هشتم شهریور ماه افتتاح شد. این شعبه  با طراحی زیبا و منحصربه‌فردش در هوم سنتر الماس خیابان شریعتی واقع‌شده است.

افتتاحیه خانه پالاز شریعتی، با حضور گروهی از مدیران پالاز و جمعی از متخصصین هنر معماری و دکوراسیون داخلی، برگزار شد. مراسم با بریدن روبان قرمز افتتاحیه آغاز شد تا پنجمین خانه پالاز در تهران فعالیت  خود را به‌طور رسمی آغاز کند. به‌رسم معمول در این مراسم نیز صدها بادکنک سپید رنگ که از فضای آرام‌بخش و دلنشین خانه پالاز الهام گرفته‌شده بودند؛ مقابل درب اصلی فروشگاه در آسمان رها شدند. میهمانان و مدعوین، ضمن بازدید از محصولات متنوع با تولیدات برترین برندهای بین‌المللی همکار با پالاز نیز آشنا شدند.

نمای شیشه‌ای خانه پالاز شریعتی، علاوه بر زیبایی چشم‌گیر، این امکان را ایجاد می کند تا  محصولات را پیش از ورود به فروشگاه از نظر بگذرانید. به‌محض ورود به این فروشگاه، معماری آشنای سفیدرنگ و آرام‌بخش شعب خانه پالاز توجه شما را جلب می‌کند. این فضای سفیدرنگ در کنار دنیای زیبا و رنگارنگ محصولات پالاز، تصویر زیبایی مقابل چشمان شما می‌سازد. در طبقه اول این شعبه، مجموعه‌ای کامل از طرح‌های مختلف کاغذدیواری و لمینیت های پالاز در دسترس شما است. اگر قصد خرید موکت‌های پالاز را دارید بهتر است سری به طبقه دوم فروشگاه بزنید. تمام موکت‌ها، کاغذدیواری‌ها و لمینیت ها در استند های استاندارد و منظم چیده شده‌اند. نظم بصری که معرف خانه‌های پالاز است در این شعبه نیز فضایی سرشار از آرامش را برای شما فراهم می‌کند تا به‌راحتی و دور از هر عنصر تعریف‌نشده‌ای کاتالوگ محصولات موکت، کاغذدیواری و لمینیت را ورق بزنید. شما می‌توانید محصولات را از استند ها خارج کنید، کنار هم قرار دهید و ضمن مقایسه آن‌ها با یکدیگر، با اطمینان تصمیم خرید خود را نهایی کنید.

حضور در فروشگاهی آرام و منظم در کنار فروشندگان و مشاورانی آموزش‌دیده که بتوانند اطلاعات دقیق و جامعی راجع به محصولات ارائه دهند، خرید را به یک تجربه دلنشین تبدیل می‌کند. اهمیت این مسئله به‌خصوص زمانی که قرار باشد انتخاب از میان طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع صورت گیرد، بیشتر مشخص خواهد شد. اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون محل زندگی یا کار خود را دارید، می توانید جدیدترین سری محصولات موکت، کاغذدیواری و لمینیت را در خانه پالاز شریعتی بررسی کنید. حضور در شعب خانه پالاز با توجه به جهت‌گیری جدید روش‌های عرضه محصول و بازاریابی در شبکه فروش، سطح نوینی از خدمات را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است.

آدرس : آدرس :خ شریعتی، بالاتر از پل صدر، نبش کوچه داد، مجتمع الماس هوم سنتر، طبقه همکف اول واحد ۷ و ۱۵
(دارای پارکینگ اختصاصی با هماهنگی قبلی)

۰۲۱ – ۷۵ ۳۳۲  ,  ۴۰ ۲۲ ۱۴ ۳۵  ,  ۴۰ ۲۲ ۱۴ ۳۸ : تلفن
عکس های افتتاحیه

[ess_grid alias=”khanePalazShariati”]